ITIL®

Metodika ITIL (IT Infrastructure Library) po poslednej aktualizácii na ITIL 4 pomáha IT manažérom efektívne budovať, rozvíjať a optimalizovať užívateľsky prívetivé IT prostredie. Či už pre dodávateľov alebo aj pre klientov (užívateľov) IT služieb. Naviac je kompatibilná s ďalšími štandardmi, ako napríklad  PRINCE2, SCRUM, DevOps, IT4IT

ITIL 4

Od roku 2007 najvýraznejší update je flexibilnejší, agilnejší, prepojený s DevOps a pripravený akcelerovať vašu kariéru!

Za posledných 10 rokov nebola na Slovensku žiadna iná organizácia s takým veľkým vplyvom v metodike ITIL ako TAYLLOR & COX. Sme vôbec prvý a stále jediný certifikační orgán v oblasti ITIL - IT Service Managementu a zároveň štandardu ISO 20000-1.  Metodika je našou silnou stránkou, preto sme sa zapojili do developmentu novej verzie ITIL 4 a s hrdosťou Vám predstavujeme špičkovo pripravený kurz, na ktorom sme strávili tisíce hodín zlepšovaním. Urobili sme skrátka všetko pre to, aby ste boli nadšení!

ITIL 4 MP

ITIL 4 Managing Professional

ITIL MP stream sa zameriava na IT profesionálov v technologických projektoch a digitálnych tímoch naprieč organizáciou. Managing Professional obsahuje celkom 4 moduly. V týchto moduloch získate praktické aj technické znalosti potrebné pre návrh, dizajn a prevádzku IT služieb, tímov, alebo procesov. Ak chcete získať titul Managing Professional, je nutné absolvovať všetky 4 moduly plus ITIL Strategist kurz, ktoré súuniverzálne aj pre ITIL Strategic Leader stream. Tento titul je možné získať aj v prípade prechodu z ITIL v3 Expert kvalifikácie s pomocou ITIL 4 Managing Professional (MP) Transition.

ITIL 4 Strategic Leader

ITIL Strategic Leader (ITIL SL) is a stream of two modules that are part of ITIL 4

ITIL Strategic Leader (ITIL SL) recognizes the value of ITIL, not just for IT operations, but for all digitally-enabled services. Becoming an ITIL Strategic Leader (ITIL SL) demonstrates that the individual has a clear understanding of how IT influences and directs business strategy.

Simulácie

​Osvojte si to najzásadnejšie z 24 mesačného IT projektu za 8 hodín

Bez znalostí metodiky, manažérska simulácia vytvára priestor pre osvojenie si best practice IT Service Managementu podľa ITIL v reálnych situáciách, ale na bezpečnom scenári "simulovaných dát", nie živom prostredí.

ITSM / ISO 20000

IT Service Management

Najväčším prínosom ITSM podľa štandardu ISO 20000 je, že vám pomôže navrhnúť organizačnú štruktúru, vzájomnú väzbu medzi procesmi a požiadavkami, ktoré sú odporúčané v knižniciach ITIL.

Najzaujímavejšie z ITIL na Youtube

Chcete to pripraviť na mieru? Kontaktujte nás!

Zavolajte nám a my vám poradíme.

Sme vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 2/20 850 891 vždy od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hviezdičkou sú povinné

Chcete získať darček k narodeninám?