ITIL® Intro |
Úvod do ITIL® & IT Service ManagementuITIL® Intro je 1/2 denný úvod do IT Service Managementu. Akreditovaný trenér Vám ukáže ako pomáha znížiť výdaje na IT; nastaviť procesné riadenie a ďalšie zaujímavé tipy. Absolventi získajú certifikát ITIL® Intro - potvrdzujúci základný prehľad vydaný akreditovanou školiacou organizáciou TAYLLOR&COX Ltd.
|
ITIL® Foundation |
Najžiadanejší certifikát medzi IT manažérmiITIL® Foundation je prvý medzinárodne akreditovaná certifikácia v oblasti IT Service Managementu. Test je koncipovaný ako výber správnych odpovedí na otázky ITIL® best practice, alebo životný cyklus IT služieb. Cieľom certifikácie je ppreukázanie základných znalostí v oblasti IT Service Managementu a terminologie ITIL®.
|
ISO/IEC 20000 IT Service Management |
|
ISO/IEC 20000 Internal Auditor |
Vybudujte v organizácii ITSMAbsolventi ISO/IEC 20000 Internal Auditor získajú medzinárodne platný certifikát vydaný RCB (Registered Certification Body) certifikačním orgánom TAYLLOR&COX. Certifikát deklaruje manažérske schopnosti zvyšovania kvality IT služieb; plánovanie a realizácia interných auditov; identifikácia rizík; realizácia nápravných opatrení; zaistenie požadovanej kvality systému riadenia IT služieb so štandardom ISO/IEC 2000
|
ITIL® Intermediate Level - Lifecycle modulyPokiaľ od ITIL® očakávate zvýšenie kvalifikácie zodpovedajúcej Vašej roli - Lifecycle moduly sú pre VásLifecycle obsahuje kurzy (SS - Service Strategy; SD - Service Design; ST - Service Transition; SO - Service Operation; CSI - Continual Service Improvement) zamerané na rozvoj manažérskych rolí. |
|
Service Strategy |
ITIL® Intermediate: Service Strategy (Lifecycle)Certifikačný test ITIL® Intermediate Service Strategy môžu absolvovať všetci držitelia akerditovaného certifikátu ITIL® Foundation. Test sa skladá z otázok s výberom spávnej odpovede na prípadovú štúdiu riešenia problémov Service Strategy. Absolventi obdržia certifikát ITIL® Intermediate Service Strategy (Lifecycle Certification)
|
Service Design |
ITIL® Intermediate: Service Design (Lifecycle)ITIL® v3 Intermediate Service Design certifikácia patrí do kategórie Lifecycle modulov. Cieľom testu je preverenie znalostí z knihy ITIL® Service Design. Test sa skladá celkovo z 8 sád otázok, založených na prípadovej študii - scenári. Každá otázka má 4 možné odpovede. Prvá je za 5 bodov, ďalšia za 3 body, dalšia za 1 bod a posledná možná odpoveď je bez bodu.
|
Service Transition |
ITIL® Intermediate: Service Transition (Lifecycle)ITIL® v3 Intermediate Service Transition spadá do kategórie Lifecycle modulov. Certifikácia je určená predovšetkým Configuration, alebo Change manažérom. CIľom testu je preverenie znalostí z knihy ITIL® Service Transition. Test sa skladá celkovo z 8 sád otázok, založených na prípadovej študii - scenári. Každá otázka má 4 možné odpovede. Prvá je za 5 bodov, ďalšia za 3 body, dalšia za 1 bod a posledná možná odpoveď je bez bodu.
|
Service Operation |
ITIL® Intermediate: Service Operation (Lifecycle)ITIL® v3 Intermediate Service Operation je certifikácia určená predovšetkým tým, ktorí pracujú na úrovni Service Desk, Incident, alebo Problem Manažéra. Ako sa priprpaviť na certifikáciu ITIL® SOCieľom testu je preverenie znalostí z knihy ílem testu je prověření znalostí z knihy ITIL® Service Operation.
|
Continual Service Improvement |
ITIL® Intermediate: CSI (Lifecycle)ITIL® v3 Intermediate Continual Service Improvement modul nie je zameraný na konkrétny proces, ale na IT Service Management ako celok. Resp. na aktivity, ktorých cieľom je správa a zlepšovanie kvality IT služieb. Ako sa pripraviť na certifikáciu ITIL® CSICertifikačný test preveruje znalosti z knihy ITIL® Continual Service Improvement (CSI).
|