Stratégia IT podľa ITIL®
Osvojte si základné princípy strategického riadenia IT služieb
Service Strategy prináša osvedčené know-how praktického prístupu k tvorbe stratégie a realizácii týchto cieľov. Naučíte sa merať návratnosť investícií do novej stratégie. Budete schopní nastaviť a riadiť vzťahy medzi IT a ostatnými časťami organizácie, ktorá potrebuje Vaše služby.
Kľúčové témy:
- revízia stratégie a cieľov
- zodpovednosti, riadenie rizík
- kľúčové faktory úspechu Service Strategy
Čo prinesie organizácii?
Riadený životný cyklus IT služieb od A - Z
Organizácia sa naučí zladiť a rozvíjať IT stratégiu na základe korporátnej stratégie. Zlepšíte finančnú transparentnosť IT služieb, ich výnosy a využitie v organizácii. Budete tak lepšie definovať investičné priority. Zvýši sa aj efektivita využitia interných a externých zdrojov.
CERTIFIKÁCIA: ITIL® Intermediate SS
Pripravíme Vás na certifikáciu Service Strategy
ITIL® Intermediate je sada špecializovaných kurzov, určená pre rozvoj manažérskych kompetencií absolventov ITIL® Foundation. S nami môžete absolvovať oficiálnu certifikačnú skúšku, registrovanú v Examination Inštitúte súčasťou ktorej je aj vydanie medzinárodne platných certifikátov ITIL® pre všetkých absolventov.
- S výnimkou ITIL® Foundation certifikácie, ktorá je dostupná aj v češtine, sú vyššie úrovne (Intermediate - Managing Across the Lifecycle - ITIL® Master - ITIL® Expert) dostupné v angličtine nemčine a ďalších 20 jazykoch.
- Úroveň ITIL® Intermediate je modulová preto je možné ich absolvovať v takom poradí, ktoré zodpovedajú Vašim prioritám a špecializácii. Tieto moduly sa venujú podrobne jednotlivým aktivitám a nadväzujú na certifikáciu ITIL® Foundation.
- Service Strategy je jedným z Lifecycle modulov ITIL®. Absolventi Service Strategy získajú 3 kredity. V rámci modulov ITIL® Intermediate Lifecycle stream je možné získať celkom 15 kreditov.
Finacovanie kurzu | Na splátky
Nákup na splátkyKurz na splátky bez doloženia príjmu ? Ano! Nečakajte na ďalšiu výplatu... Poďte s nami do splátok a rezervujte si kurz ešte dnes od 100,-EUR mesačne! |
Miloš Tomka
PRINCE2® a ITIL® Approved Trainer, consultant
Hlavný tréner kurzovPRINCE2® a ITIL® v spol. TAYLLOR & COX Slovensko
V cene kurzu je
- coffebreak & občerstvenie, obed
- akreditovaný školiaci materiál ITIL®
- cvičné testy, certifikačný test, podpora
- šablóny a vzory pre ďalší rozvoj a uplatnenie v praxi
Harmonogram a organizácia
- 3 dni, cca od 9 do 17hod
- posledný deň príprava + certifikácia
- 5 až 12 účastníkov v kurze, individuálny prístup
- Viac informácií? Pomoc s otázkou? Zavolajte nám.
Termíny kurzov ITIL® Service Strategy
Názov kurzu | Termín | Miesto | Dĺžka | Cena bez DPH | ||
---|---|---|---|---|---|---|
ITIL® Service Strategy | Po 2.3. |
Praha
Praha |
3 dni |
1300 € 1120 € |
Objednať | |
ITIL® Service Strategy | Po 18.5. |
Bratislava
Bratislava |
3 dni |
1300 € 1120 € |
Objednať | |
ITIL® Service Strategy | Po 14.9. |
Praha
Praha |
3 dni |
1300 € 1120 € |
Objednať | |
ITIL® Service Strategy | Po 9.11. |
Praha
Praha |
3 dni |
1300 € 1120 € |
Objednať | |
Klasický kurz pre každého.
Preto realizujeme školenia na mieru. Predovšetkým spoločnosti oceňujú našu flexibilitu. Pri príprave kurzu zohľadníme váš obor, trendy, konkurenciu a strategické ciele. Dôležitá je aj úspora nákladov na cestovanie, ubytovanie atď.