Automatizujte CSI
Prínosy školenia pre IT Service Managerov
Naučíte sa ako správne nastaviť proces neustáleho zlepšovania služieb. Na názorných príkladoch zistíte výhody a riziká. Súčasťou je aj reporting na báze Balanced Scorecard a SWOT. Ďalej si zvýšite odbornosť v oblastiach
- návratnosť investícií do IKT
- vytváranie reportov, úloh a zodpovedností
Riadenie IT oddelenia
Využite CSI analýzu pre identifikáciu príležitostí
Organizácie si uvedomujú, že čo chcú riadiť, to musia merať. Ale zlepšenie prichádza iba vtedy, ak máme plán rozvoja a odstránenia nedostatkov. Continual Service Improvement Vám pomôže nastaviť KPI aPerformance ukazovatele, nastaviť systém hodnotenia s Balance Scorecard. CSI Vám ďalej prinesie:
- manažérske reporty
- zlepšenie ekonomiky a investícií
- efektívnejšie využitie existujúcich technológií.
Certifikačný test
Otázky a odpovede ku skúške"ITIL CSI"
Certifikačného testu ITIL® Intermediate Continual Service Improvement sa môžu zúčastniť všetci držitelia akreditovaného certifikátu ITIL® Foundation. Test sa skladá z otázok s výberom správnej odpovede na prípadovej štúdii riešenia problémov prevádzky IKT.
- počet otázok: 8
- dĺžka kurzu 120min.
- skóre pre absolvovanie 28 bodov zo 40 (70%)
- certifikát ITIL Intermediate CSI (Lifecycle Certification)
V cene kurzu je
- coffebreak & občerstvenie, obed
- akreditovaný školiaci materiál ITIL®
- cvičné testy, certifikačný test, podpora
- šablóny a vzory pre ďalší rozvoj a uplatnenie v praxi
Harmonogram a organizácia
- 3 dni, cca od 9 do 17hod
- posledný deň príprava + certifikácia
- 5 až 12 účastníkov v kurze, individuálny prístup
- Viac informácií? Pomoc s otázkou? Zavolajte nám.
Miloš Tomka
PRINCE2® a ITIL® Approved Trainer, consultant
Hlavný tréner kurzovPRINCE2® a ITIL® v spol. TAYLLOR & COX Slovensko
Termíny kurzov ITIL® Intermediate CSI
Názov kurzu | Termín | Miesto | Dĺžka | Cena bez DPH |
---|
Klasický kurz pre každého.
Preto realizujeme školenia na mieru. Predovšetkým spoločnosti oceňujú našu flexibilitu. Pri príprave kurzu zohľadníme váš obor, trendy, konkurenciu a strategické ciele. Dôležitá je aj úspora nákladov na cestovanie, ubytovanie atď.