ITIL 4 Intro

ITIL 4 Intro je doslova evolúciou v oblasti IT Service Managementu. Zvládne aj tie najnáročnejšie IT projekty a manažérske výzvy v časoch agilného riadenia, cloudových služieb a digitalizácie. ITIL 4 framework je výkonný, agilný a podporuje štandardy ako je DevOps, Lean IT a pritom si necháva to najlepšie z "best practice" IT Infrastructure Library.

Chcete porovnať s ďalšími kurzami?

Virtual Training nebo e-Learning?

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.

Zkuste živý kurz virtuálně

Komu je určený?

ITIL 4 Update Intro je manažérsky úvod podľa najnovšej verzie IT Service Managementu

ITIL 4 reaguje na zvyšujúci sa dopyt po rýchlejšom, agilnejšom a komplexnejšom frameworku, ktorý splní nároky malých aj tých najnáročnejších projektov.

Axelos a ITIL Development Group (TAYLLORCOX je súčasťou) sú najvýznamnejšou aktualizáciou, ktorá prichádza na trh už vo februári 2019, teda po viac ako 10 rokoch.

Medzi cieľovú skupinu celkom patria všetci, ktorí sú zainteresovaní v IT projektoch, IT Service Managemente, zodpovedajú za návrh, vývoj, správu a riadenie IT služieb v organizáciách. Najčastejšie ide o pozície:

  • CIO
  • IT & Change Managers
  • Agile / Waterfall Project Managers
  • Manažérov zodpovedných za zmluvy a SLA
  • Enterprise Architekti, IT Consultant, Development
itil 4 update

Aké otázky zodpovieme?

  • V čom sa líši od ITIL v3?
  • Čo prináša 7 kľúčových princípov ITIL 4?
  • Prečo potrebujete SVS (Service Value Chain)?
  • Aké benefity prinášajú 4 dimenzie IT Service Managementu?
  • Prečo má zmysel investovať do školenia, upgradu metodiky a certifikácie ITIL 4?

Benefity

IITIL 4 síce využíva niektoré osvedčené základy z ITIL v3, ale inak ide o úplne novú verziu.

S novou metodikou IT Service Managementu získate komplexné IT / Digital / Operation framework, ktorým vyriešite dodávku i prevádzku akýchkoľvek produktov a služieb.

ITIL 4 Update je niečo, čo povznesie vaše IT oddelenie na nový strategický level. Pomocou nových 7 Princípov, Service Value Chain a ďalších noviniek si získate a upevníte kľúčovú úlohu na biznisovej aj strategickej úrovni organizácie. Po absolvovaní tohto úvodu budete chcieť novú verziu.

To vám garantujeme.

itil 4 benefity

ITIL 4 kniha

Novo vydaná kniha ITIL® Foundation, ITIL 4 Edition, je teraz k dispozícii v našom obchode. Doporučujeme zakúpiť na kurze.

Ide o prvú oficiálnu publikáciu venovanú metodike ITIL vo verzii 4. Na praktických príkladoch vás zoznámi s najnovším prístupom osvedčených best practice pre správu a riadenie IT - ITSM (IT Service Management). ITIL 4 kniha je určená pre organizácie bez rozdielu odvetví a veľkosti.

V knihe sa dočítate všetko o metodike ITIL 4 a kľúčových konceptoch service manažmentu, 4 dimenziách service manažmentu, ako pomáha ITIL service value system, ITIL management practices a ďalšie techniky.

Kúpiť knihu >

Kniha ITIL<sup class='sup'>®</sup> Foundation, ITIL 4 edition

Harmonogram

Úvod do ITIL

  • ITIL v3 vs ITIL 4 Update
  • Ako 5 etáp Lifecycle nadväzuje na ITIL 4
  • Ako existujúcich 26 procesov ITIL v3 namapovať na ITIL 4 model

ITIL 4

  • Service Value Chain
  • 7 Kľúčových princípov
  • 4 dimenzie IT Service Managementu

Coffee Break

ITIL 4 benefits

  • Business Value ITIL 4
  • Kľúčové koncepty a novinky
  • Lean IT, Agile, DevOps, Change Management

ITIL 4 Certifikácia

  • Novinky
  • Ako upgradovať z ITIL v3
  • Zmeny certifikačnej schémy
  • Kariérna roadmapa podľa ITIL 4 Update

Kurz prebieha v čase od 9h do 13h alebo od 13h do 17h.

Zoznámime vás so základnými princípmi ITIL, ktoré vychádzajú zo starej verzie a v novej zostávajú. Ukážeme vám rozdiely a prínosy ITIL 4 Update. A zameriame sa aj na certifikáciu.

TAYLLORCOX roadmapa vám ukáže najlepší spôsob, ako upgradovať ITIL v3 na ITIL 4 a efektívne doplniť a rozvíjať získané znalosti do nových princípov, ktoré obsahuje ITIL 4.

  • Dĺžka bloku 45 minut
  • Vyučovacích hodín 4 hodín
  • Občerstvenie Áno, v prípade onsite školenia
  • Skúška Nie
  • Predpoklady

    Znalosť staršej verzie ITIL je výhodou, nie však podmienkou. 

Approved Trainers

Miloš Tomka

ITIL®  Approved Lead Trainer, PRINCE2® Approved Lead Trainer, BPM Trainer, MoR® Approved Lead Trainer

Autor akreditovaných materiálov PRINCE2® a ITIL® v TAYLLOR & COX Slovensko. 

Miloš je jedným z najlepších trénerov metodiky PRINCE2® na Slovensku. Vďaka svojim dlhoročným skúsenostiam je expertom na riadenie projektov. Pôsobí ako akreditovaný tréner certifikačného orgánu AXELOS - PeopleCert. Ako lektor pripravil na certifikáciu stovky účastníkov a pomáhal pri implementácii metodiky PRINCE2® v rôznych organizáciách.  Riadil mnohé projekty podľa metodiky PRINCE2®, ako hlavný projektový manažér.Miloš je obľúbeným najmä vďaka tomu, že prepája praktické skúsenosti so striktnou metodikou.

Certifikácia

ITIL 4 Introduction

Certificate of Attendance

ITIL® Intro ™ (Certificate of Attendance) vydaný ATO (Accredited Training Organisation) TAYLLORCOX potvrdzuje absolvovanie základného manažérskeho kurzu, pod vedením certifikovaného trénera..

  • Bez certifikačnej skúšky
  • Váš prvý ITIL 4 certifikát
  • Manažérsky úvod do IT Service Managementu s metodikou ITIL 4 (update)
  • Tento kurz je nepovinný a môžete rovno absolvovať nadväzujúci ITIL 4 Foundation

ITIL® 4 Foundation

ITIL logo ATO

Najzaujímavejšie z ITIL na Youtube

Aplikácie pre iOS a Android

Stiahnite si do mobilu svoju aplikáciu skôr, ako prídete na kurz.

Bezplatná mobilná aplikácia pre projektových manažérov. Výkladový a prekladový slovník.

Obsahuje konsolidované termíny a definície tisícok manažérskych výrazov v oblasti riadenia projektov, programov, portfolia, rizík, enterprise architektúry, bezpečnosti, ochrany osobných údajov a mnohých ďalších štandardov:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®, P3O, P3M3
  • SCRUM, DevOps, Lean IT, ITIL, ITSM, IT4IT
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB, TOGAF, ArchiMate a iné...

iOS, Android slovník >

ITIL mobilni aplikacia

Ako kurz hodnotia absolventi?

Excelentné hodnotenie od 1529 hodnotiacich

V čom sú naše referencie výnimočné? Nie sú to jednorázové akcie. K nám sa ľudia radi vracajú a nezatvárajú pred nami dvere.

  • Andrej B.
  • 30.06.23

Obsah kurzu, materiál i školiteľ úplne splnili moje očakávania. Zatiaľ sa idem sústrediť na iné témy, avšak k certifikácii na ITIL Foundation sa časom zrejme ešte vrátim.

  • Samuel P.
  • 06.04.23

Pre mňa v poriadku, ako úvodné intro to splnilo očakávania.

  • GDPR - Anonymizované
  • 06.04.23

Ďakujem za výborný úvod do problematiky ITIL framework

  • Rastislav Dz.
  • 06.04.23

Výborne prevedené intro ku kurzu - ďakujem.

  • GDPR - Anonymizované
  • 06.04.23

Tento kurz mi pomohol získať základný prehľad k prípadnému pokračovaniu v ITIL školeniach. Hodnotím kladne.

  • GDPR - Anonymizované
  • 03.02.23

Vhodný začiatok pre absolvovanie ITIL4 Foundation

  • Zoltán B.
  • 03.02.23

Výborné školenie a úvod do ITIL sveta určite budem pokračovať v certifikácii.

  • Natália S.
  • 03.02.23

WWW - veľmi dobrá organizácia pred kurzom, pokyny sú jasné, stručné, so školiteľom som mala viaceré skúsenosti takže pre mňa je vyhľadávanou osobnosťou, EBI - 3 hodiny sú krátky čas

  • GDPR - Anonymizované
  • 05.08.22

Dobrý a kvalitne podaný začiatok do ITIL 4.

  • GDPR - Anonymizované
  • 05.08.22

Ako intro fajn :) teším sa na pokračovanie

Zobraziť ďalších 10 recenzií absolventov

Pozrite sa na úplný zoznam referenčných klientov, ktorí na nás nedajú dopustiť.

Vaše hodnotenie
*****

Chcete to pripraviť na mieru? Kontaktujte nás!

Zavolajte nám a my vám poradíme.

Sme vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 2/20 850 891 vždy od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hviezdičkou sú povinné

Chcete získať darček k narodeninám?