Service Desk v praxi

Namiesto dôsledkov sa zamerajte na príčiny problémov 

Zastavte nepretržitý nával incidentov na váš Service Desk. Service Operation je framework, ktorý manažérom pomôže urobiť v prevádzke Vášho IT poriadok. Nastaviť efektívne a ekonomicky parametre IT služieb, ktoré užívatelia očakávajú, bude ľahké. 

  • vyvážený stav zdrojov
  • zaistenie požadovanej kvality (nie vyššej / nižšej) 

Riadenie IT oddelenia

Ako pomôže Service Operation organizácii?

Service Operation postupy pomôžu zefektívniť a štandardizovať prevádzku IT oddelenia. Budete mať prehľad nielen o prevádzke, ale tiež o efektivite a spôsobe využitia. Získate manažérske prehľady o Incidentoch (Incident Management) a problémoch (Problem Management).

Certifikačný test

Otázky a odpovede ku skúške "Service Operation"

Certifikačného testu ITIL® Intermediate Service Operation sa môžu zúčastniť všetci držitelia akreditovaného certifikátu ITIL® Foundation. Test sa skladá z otázok s výberom správnej odpovede na prípadovej štúdii riešenia problémov Service Strategy. Absolventi obdržia certifikát ITIL® Intermediate Service Operation (Lifecycle Certification)

  • počet otázok: 8
  • dĺžka kurzu 120min.
  • skóre pre absolvovanie 28 bodov zo 40 (70%)

V cene kurzu je

  • coffebreak & občerstvenie, obed
  • akreditovaný školiaci materiál ITIL®
  • cvičné testy, certifikačný test, podpora
  • šablóny a vzory pre ďalší rozvoj a uplatnenie v praxi

Harmonogram a organizácia

  • 3 dni, cca od 9 do 17hod
  • posledný deň príprava + certifikácia
  • 5 až 12 účastníkov v kurze, individuálny prístup
  • Viac informácií? Pomoc s otázkou? Zavolajte nám.

Miloš Tomka

PRINCE2® a ITIL® Approved Trainer, consultant

Hlavný tréner kurzovPRINCE2® a ITIL® v spol. TAYLLOR & COX Slovensko

Trenéri ITIL®| AKREDITÁCIA

Termíny kurzov ITIL® Intermediate SO

Filtrovanie ponuky kurzov

Celkom nájdený
1 termín

Názov kurzu Termín Miesto Dĺžka Cena bez DPH
ITIL® Service Operation Po 3.9. Praha
Praha
3 dni 1270 € Objednať
Hore
  • predchádzajúce
  • 1
  • ďalšie

Klasický kurz pre každého.

Preto realizujeme školenia na mieru. Predovšetkým spoločnosti oceňujú našu flexibilitu. Pri príprave kurzu zohľadníme váš obor, trendy, konkurenciu a strategické ciele. Dôležitá je aj úspora nákladov na cestovanie, ubytovanie atď.

*

*

Položky označené * sú povinné.

Hodnotenie kurzu ITIL® Intermediate SO

Pridať hodnotenie

Hodnotenie absolventov kurzu